FANDOM

Хуткая сістэма "праезд" - гэта зручны спосаб транспарціроўкі, які дазваляе гульцу здзяйсняць паездкі на вялікія адлегласці праз карту Міжзем'е без прагулкі, ездзіць, або плыць праз прастору паміж.

Сістэма была дададзеная ў мод у публічнай бэта-версія 14, неўзабаве пасля выхаду Міжзем'е стварэння ландшафту.

З публічная бэта-версія 24 новая поўнаэкранным карта даступная (вялікі памер тут).

Механіка Edit

Ёсць хуткае падарожжа пункты па ўсёй карце Міжзем'е, якія дазваляюць дабрацца да большасці рэгіёнаў. Аднак, шляхавыя кропкі павінны быць актываваныя ў першую чаргу. Каб актываваць пункт, проста калі ласка, увядзіце рэгіён, у якім ён знаходзіцца. Пры ўваходзе ў вобласці, усе кропкі ўнутры стане даступны для выкарыстання. Для некаторых кропак, Вы таксама павінны мець пэўны выраўноўванне; напрыклад, шляхавыя кропкі ў Мордоре не даступныя для добрых гульцоў, каб выкарыстоўваць, нават пасля падарожжа ў Мордора.

Існуе таксама перыяд аднаўлення паміж выкарыстання хуткага падарожжа, у цяперашні час складае 30 хвілін, але можа быць зменена, калі ў вас ёсць доступ да чыты або каманды. Па стане на бэта 23, чым больш вы карыстаецеся пэўнай кропцы хуткага перамяшчэння, тым карацей час аднаўлення для гэтай кропкі будзе. Напрыклад, калі хуткі час перазарадкі ў шляху: 20 хвілін і вы ідзяце на высокі перавал пункт 5 разоў, час аднаўлення можа знізіцца да 15 хвілін.

Па стане на бэта 21, ёсць 10-секундны адлік перад хуткай яздой пасля выбару тэлепартавацца. Любы рух у працягу гэтага перыяду чакання адменіць хуткага падарожжа зваротны адлік, і вам прыйдзецца пачаць усё нанова. Гэта быў дададзены, каб гульцы не злоўжывалі фаст-Тревел як 'тэлепорт' выйсці з складаных сітуацый.

Калі хуткія падарожжа, усё паблізу наёмных падраздзяленняў (за выключэннем тых, якія спыненыя або ахоўваюць) прыйдуць з Вамі, і калі вы едзеце на горы, якія будуць перавозіцца, а таксама. Вы павінны быць язда ў гару, калі вы хочаце яго перавезці - побач апоры, якія не будуць скакаць не прыйдзе!

Пачынаючы з хуткага падарожжа Edit

Хуткага перамяшчэння сістэма даступная імгненна пры ўваходзе ў Міжзем'е. Дадайце да гэтага той факт, што Шыра пункта (Сарн Форд) размешчаны прама на сваёй мяжы, і вы можаце выкарыстоўваць хуткае падарожжа, каб быць добра на вашым шляху ў самым сэрцы Міжзем'е ўсяго за пару хвілін.

Гульцы часта скардзяцца на тое, што гэта бярэ ўзросты, каб выйсці з Шыра відаў раслін, жывёл. Нягледзячы на тое, што Шыр-гэта адзін з найбольш шматфункцыянальны відаў раслін, жывёл у Міжзем'е, гэта не скаргу, па двух прычынах. Па-першае, падарожжа можа быць зроблена менш, чым за 20 хвілін дастатковыя запасы харчавання і, па - другое, дзякуючы хуткай паездкі, вы можаце атрымаць практычна адразу!

Хуткага Перамяшчэння ЭкранаEdit

<галерэя Тып="слайд-шоў" Шырыня="249" ўраджаю="праўдзівы"> хуткага перамяшчэння экрана.ПНГ|хуткага перамяшчэння экрана Цытата хуткага перамяшчэння экрана 2.ПНГ|хуткага перамяшчэння экрана Цытата хуткага перамяшчэння экрана 3.ПНГ|хуткага перамяшчэння экрана Цытата </галерэя>экран хутка падарожнічаць функцый па прызначэнні і добрая Цытата З кнігі, каб прабавіць час!

Спіс цытат (націсніце тут, каб разгарнуць)Edit

  • "Небяспечнае гэта справа, Фрода, выходзіць за парог. Вы ступала на дарогу, і калі не придержишь ногі, то невядома куды цябе завядзе."
  • "Дом ззаду, наперадзе свет, і ёсць мноства шляхоў да пратэктара..."
  • "Скрозь цені на краі ночы, пакуль зоркі ззяюць..."
  • "Тады свет ззаду і наперадзе дома, ты паедзеш дадому і спаць..."
  • "Свет сапраўды поўны небяспек, і ў ім ёсць шмат цёмных месцаў."
  • "Гэта адзінае месца ва ўсіх землях, якія мы калі-небудзь чулі аб тым, што мы не хочам бачыць бліжэй; і гэта адзінае месца, дзе мы спрабуем дабрацца да!"
  • "Сваю старую жыццё ззаду ў туман, цёмны прыгода ляжаў перад."
  • "Потым нясуць свой цяжар, яны адправіліся..."
  • "Я буду там, калі я пакіну ўсё, але мае косткі ззаду".
  • "Не ўсе, хто блукаюць, страчаныя..."
  • "Я хачу зноў убачыць горы, Гэндальф, – горы; і тады знайсці месца, дзе я магу адпачыць."
  • "Ён глядзеў на карты і гадаў, што ляжыць за іх бакамі: карты, зробленыя ў Шыра паказалі ў асноўным белыя прасторы за яе межамі".
  • "Дарогамі ісці калі-небудзь, за камень і пад дрэва..."
  • "Дарогамі ісці калі-небудзь, пад сонцам і пад зоркамі..."
  • "Пакуль ногі, якія блукаюць сышлі, павярнуць, нарэшце, да дома здалёк..."
  • "Дарога ідзе калі-небудзь наперад і наперад, з дзверы, дзе яна пачалася..."
  • "Цяпер далёка наперад пайшла, і я павінен прытрымлівацца, калі я магу..."
  • "Цяпер далёка наперад пайшла. Хай іншыя ідуць, калі яны могуць!"
  • "Канец? Няма, падарожжа не заканчваецца..."
  • "Мы звычайныя ціхія народныя і не патрэбныя прыгоды. Непрыемныя трывожныя рэчы! Каб ты спазніўся на вячэру!"
  • "Што я збіраюся выйсці з яго? І я вярнуся жывым?"
  • "Далёка за туманныя горы холадна для падзямелля глыбока і пячоры стары..."
  • "Я прыйшоў з-пад пагорка, а пад пагоркамі за пагоркамі мой вяло дарожак. І па паветры. Я-той, хто ходзіць нябачным..."
  • "Няверуючым той, які развітваецца, калі дарога цямнее".
  • "Мужнасць выяўляецца ў нечаканых месцах".
  • "Гэта праца, якая ніколі не пачаў як прымае бясконца доўга".
  • "Там няма нічога, як прагляд, калі вы хочаце знайсці што-то. Вы, вядома, як правіла, знайсці што-то, калі паглядзець, але гэта не заўсёды зусім тое, што вы былі пасля."

Даданне новых пунктаў хуткага падарожжаEdit

Мод дазваляе ўсталяваць 5 карыстацкіх хуткага перамяшчэння кропак у свеце, але вы можаце разблакаваць больш, выконваючы больш за дасягненні. Гэтая функцыя вельмі важная, каб неадкладна дабрацца да Вашага будынка, так як яны, як правіла, не прама на існуючыя хуткія кропкі падарожжа.

Каб дадаць новы пункт у падарожжы на ваша бягучае становішча, адкрыйце карту і націсніце на зялёны "плюс"-сімвал. Затым экран пацверджання, дзе вы можаце ўвесці назву пункта. Націсніце клавішу увод для працягу і кропка адліку павінна быць ўстаноўлена.

Каб выдаліць карыстацкі кропцы хуткага перамяшчэння, пстрыкніце па ім і націсніце на чырвоны мінус, які з'явіцца. Вам будзе прапанавана пацвердзіць, што вы сапраўды хочаце выдаліць усе шляхавыя кропку.

Вы можаце толькі стварыць хуткія пункту падарожжа ў вашай бягучай пазіцыі. Гэта неабходна для прадухілення таго, што б па сутнасці быць свабодным тэлепартацыя ў любую кропку на карце, не прыязджаючы туды першым.

Звярніце ўвагу, што гэта гулец-пэўныя, так сказаць, прыстасаваныя шляхавыя кропкі можна ствараць не будуць даступныя для іншых гульцоў у мультыплэеры - калі іншы гулец ідзе на месца і стварае свае ўласныя пункту там жа.

КамандыEdit

Мод дае дзве каманды для рэдагавання хуткага перамяшчэння сістэмы:

<загадзя>/fastTravelTimer <кляшчоў> [гулец]</папярэдне> гэтая каманда дазваляе змяніць час да наступнага хуткага падарожжа па даступнай іншым значэннем. Значэнне вымяраецца ў тиках (1/20 сек.). Аргумент-плэер з'яўляецца неабавязковым і дазваляе ўсталяваць Таймер ад каго-то іншага.<бр />

тэгі
/fastTravelCooldown <кляшчоў>і
гэтая каманда дазваляе вызначыць час аднаўлення па змаўчанні для хуткага перамяшчэння сістэмы. Значэнне вымяраецца ў тиках (1/20 сек.). Гэты параметр з'яўляецца глабальным, гэта значыць, што яна ўплывае на ўсіх гульцоў. Гэтая каманда выкарыстоўваецца, каб усталяваць час аднаўлення пры запуску новага свету, так што Вы не павінны пярэчыць /fastTravelTimer ў гульні. Вы таксама можаце адключыць гэты эфект, усталяваўшы яго на 0.

Неабмежаваная Карта ТэлепортаўEdit

Калі каманды свету даступныя, можна выкарыстоўваць экран карты, каб тэлепартавацца ў любую кропку на карце. "'Звярніце ўвагу, што гэта не фактычнае 'хутка', гэта проста больш зручны спосаб выкарыстання звычайны /ТП каманда" і таму яна не мае ні аднаго перавагі хуткага падарожжа (г. зн. мацаванне і наёмных войскаў, транспарту), а таксама не ўплывае на хуткае падарожжа перазарадкі раз.

Каб выкарыстоўваць гэта, проста навядзіце курсор на патрэбнае месца на карце і націсніце клавішу 'M' (па змаўчанні-ключ). Існуе таксама тэкст даведкі для гэтай функцыі пад картай.

Шаблон:Механіка