FANDOM

Гэта старонка садзержыць інфармацыю аб фракцыях у модзе. Фракцыі - групы, з якімі гульцы могуць пасябраваць ці стаць ворагамі. Спачатку адносіны з кожнай фракцыяй, акрамя Утумна (-66666), равны 0. На момент Public Beta 29, у гульне 23 фракцыі і 7 субфракцый.
Меню фракцый можна адкрыць, калі нажаць L і лістаць старонкі да назвы фракцыі.

Фракцыі маюць некаторыя функцыі, якія можна выконваць:

  • Варштаты - выкарыстоўваюцца для стварэння асаблівых вырабаў фракцыі.
  • Блокі - цэглу, калоны і іншае, што робяцца на варштаце фракцыі.
  • Зброя - ствараюцца на варштаце фракцыі і, як правіла, выкарыстоўваюцца гульцом у гульні.
  • Сцяг - ствараецца на варштаце фракцыі, таксама выкарыстоўваецца сцяганосцам фракцыі.
  • Шчыт - дэкаратыўны элемент (выкарыстоўваецца ў некаторых NPC).
  • Тытулы, заробленыя шляхам атрымання рэпуцьацыі з фракцыяй, ці дасягненнем няйкай мэты. Напрыклад: дойдзем да ўзбярэжжа акіяна ў Міжзем'е.
  • Заданні - даюцца пры размаўе з NPC, над якімі клічнік (з Вета 29, да гэтага міні-квэсты даваліся часам пры размаўе з NPC) ..
  • Таргаўцы - часта прадаюць прадметы пэўных фракцый.
  • Ваеначальнікі - у іх вы можаце наняць NPC фракцыі.
  • Уварванне - падзея ў гульні, падчас якога з'яўляюцца варожыя NPC (толькі не на мірнай складанасці).
  • Рог уварвання- яга вы можаце купіць у ваеначальніка фракцыі, каб выклікаць ўварванне адпаведнай фракцыі.
  • Будынкі - дамы, крэпасці, і гэтак далей, генеруюцца ў відаў раслін, жывёл фракцый.

Некаторыя фракцыі таксама маюць субфракцыі, фракцыі, якія залежаць у адносінах ад іншай фракцыі. Прыклады: Дол-Амрад, Лебенін, Пеларгір, Ласарнах, (залежаць ад Гондара), Рудаур (залежыць ад Ангмара) і чорный урукі з нан унголам (залежаць ад Мордара).

Спіс фракцый Edit

Ангмар Edit

Вайскі Ангмара кагда-та былі салдатамі ў імперыі караля-чарадзея Ангмара, але і цяпер толькі злыя ці маючыя міфрылавую зброю гульцы могуць выжыць у землях Ангмара. авую зброю гульцы могуц - субфракцыя Ангм ара. іх можна ўбачыць у тых жа біомах, што і оркі Ангмара.

ара.

{{адносіны|саюзнікі= •Гундабад
•Дол Гулдур
•Мордар
|нейтрал= •Дунланд
•Палутролі
•Марэдайн
•Бліжні Харад
•Таурэдайн
•Ізенгард
|ворагі= •Сінія горы
•Род Дурына
•Фангорн
•Гондар
•Высшыя эльфы
•Хоббіты
•Кв

Бліжні Харад Edit

Харадрым ізаліраваны ад астатняга Міжзем'я, але у іх частыя погранічныя канфлікты з іх паўночнымі соседямі, гондарцамі, і таму яны сражаюцца на старане Мордара ў час вайны Кальца. Большая частка земель, якімі яны валодаюць, з'являюцца пустыняй, і таму харадрым жывуць у пладародных далінах к паўднева-усходу ат Умбара. Харадрым - найлепшыя будаўнікі. Сярод всех фракцый, у іх самыя вялікія вёскі, і нават у пустыне яны будуюць піраміды вялікіх размераў у гонар Саурана, іх важдзя.

пустыне яны будуюць піраміды вялікіх размераў у гонар Саурана, іх важдзя.

{{адносіны|саюзнікі= •Мордар
•Марэдайн
•Палутролі
|нейтрал= •Ангмар
•Гундабад
•Дунланд
•Дол Гулдур
•Род Дурына
•Сінія горы
•Таурэдайн

Высшыя эльфы Edit

Высшыя эльфы - адны з самых магутных і мудрых эльфаў Міжзем'я, будучы нолдар. Жывуць яны ў Ліндане, адной з немногіх свабодных краін. На працягу Трэцяй Эпохі, Высшыя эльфы паступова пакідалі сваі землі і адправлялісь у плаванне да Бяссмяротных земляў.

ногіх свабодных краін. На працягу Трэцяй Эпохі, Высшыя эльфы паступова пакідалі сваі землі і адправлялісь у плаванне да Бяссмяротных земляў.

{{адносіны|саюзнікі= •Гондар
•Лясное Каралеўства
•Кветларыэн
•Следапыты поўначы
•Фангорн
•Хоббіты
|ней

Гондар Edit

Гондар - найвялікшае царства людзей Міжзем'я, якое гранічыла з рэстаніей на поўначы, Бліжнім Харадам на поўдні, акеанам на захадзе і Мордарам на усходзе. Гондарам доўгі час правілі цары з яго заснавання. Сталіца царства - Мінас Тірыт. Гондарцы славяцца сваюй чэсцю і доблесцю. Яны былі распрастранены і слаўны да тых пор, пакуль Мордар снова не васстаў, але нават зараз яны моцны і змагаюцца з Сауранам. Іх салдаты Гондара - самыя моцныя сярод дзяшовых воінаў, а верныя следапыты Ітыліі і элегантныя рыцары лебедзя - сярод дарагіх.

моцны і змагаюцца з Сауранам. Іх салдаты Гондара - самыя моцныя сярод дзяшовых воінаў, а верныя следапыты Ітыліі і элегантныя рыцары лебедзя - сярод дарагіх.

{{адносіны|саюзнікі= •Высшыя эльфы
•Следапыты

Гундабад Edit

Оркі Гундабада - від оркаў, ппрыйшоўшых з поўначы Мглістых гор. У Трэцяй эпохе яны запаланілі мноства рэгіонаў паўночнаго Міжзем'я, дзе з'яўляюцца ноччу. Гэтых оркаў найбольш у Міжзем'е, але яны і самыя слабыя по параўнанні з другімі оркамі. У іх няма цара. Але сярод іх ёсць магутныя урукі Гундабада, якія так жа моцны, але патрабуюць меньш рэсурсаў, чым чорныя урукі.

м'я, дзе з'яўляюцца ноччу. Гэтых оркаў найбольш у Міжзем'е, але яны і самыя слабыя по параўнанні з другімі оркамі. У іх няма цара. Але сярод іх ёсць магутныя урукі Гундабада, якія так жа моцны, але патрабуюць меньш рэсурсаў, чым [[Чорны урук|чор

Дол Гулдур Edit

Дол Гулдур - злая вобласць у паўднева-захаднам куту Чорналесся, дзе Сауран жыў перэд перасяленнем у Мордар. Сілы Дол Гулдура - істочнік усей узурпацыі у лясах Чорналесся, з-за іх жадання загубіць добрыя фракцыі: Лясное Каралеўства і Кветларыэн.

Варштат=Варштат Дол Гулдура |Дадана у=Beta 20 }}

Дол Гулдур - злая вобласць у паўднева-захаднам куту Чорналесся, дзе Сауран жыў перэд перасяленнем у Мордар. Сілы Дол Гулдура - істочнік усей узурпацыі у лясах Чорналесся]

Дарвініон

Дарвініон - обласць на паўночна-захадзе ад мора Рун, славутая за сваё піваварства. Заселен эльфамі (нандар і авары) і людзьмі. Т.к. дарвініону трэба бараніцца ад атак істэрлінгаў, у іх есць моцная армія. Эльфы, воіны кароля Бладарціна, і людзі, абаронцы ордзена піваварства, састаўляюць моцныя вайскі, якія могуць не толькі абараняцца, але і нападаць. Населенне гэтай тэрыторыі займаецца піваварствам і гандлем.

Дунланд

Дунландцы - ворагі рэстаніі. Калі іх выгналі з Рэстаніі, яны аселі ў Дунландзе, і калі Саруман пайшоў вайною на Рэстанію, яны з радасцю захацелі яму дапамагчы. Хоць яны і дзікія, але ў іх ёсць крэпасці і таверны. Дунланд - самая нейтральная фракцыя у Міжзем'е. Яны нейтральна з большасцю фракцый, акрамя пяці. ндскі шчыт.png |Сцяг=Дунландскі сцяг |Варштат=Варштат Дунланда |Дадана у=Beta 9

}}

Дунландцы - ворагі рэстаніі. Калі іх выгналі з Рэстаніі, яны аселі ў Дунландзе, і калі Саруман пайшоў вайною на Рэстанію, яны з радасцю захацелі яму дапама

Дэйл Edit

Каралеўства Дэйл - рэгіон, які заселен людзьмі Дэйла, гатовымі прыюціць любога ворага оркаў. Тут многа гандляроў, пекараў і кузняцоў. У іх самыя смачныя булкі у Міжзем'е! Але мноства ворагаў хочуць захваціць гэты землі, таму тут ёсць і салдаты, і коннікі, і лучнікі.

Ізенгард Edit

Ізенгард - тварэнне Сарумана, які пажадаў запалучыць Кальцо Всевалодання. У яго арміі ёсць і бамбардзіры, і варгі, і снагі, і моцныя Урук-Хаі, а таксама Дунландцы.

Істоты=Урук-хай (берсерк, Ваеначальнік, арбалетчік, сапёр, Гандляр), Урукскі варг, (Бамбардзір), орк-снага |

Лясное Каралеўства Edit

Лясных эльфаў Ляснога каралеўства можна лічыць самымі апаснымі эльфамі Міжзем'я, якія могуць атакаваць і пры добрай рэпутацыі (да +50). Таксама яны адны з апошніх міжземных народаў эльфаў.

===

{{Фракцыя |Назва Фракцыі=Лясное Каралеўства |Фота=Лясное Каралеўства |Біомы=Лясное Каралеўства |Істоты=Лясны эльф (палкаводзец, разведчік, воін) [[Але

Кветларыэн Edit

Галадрым - мірная, але у той жа час моцная фракцыя эльфаў. Імі правяць Келеборн і Галадрыэль. Страна галадрым - адно з самых бяспечных мест для свабодных людзей Міжзем'я, і эльфы будуць бараніць гэту зямлю, каб захаваць этат тытул.

•Палутролі
}}

Кветларыэн Edit

{{Фракцыя |Назва Фракцыі=Кветларыэн |Фота=Кветларыэн |Біомы=Кветларыэн |Істоты=Эльф-галадрым (владыка, воін, страж, [[Галадрым-кузнец|кузне

Мордар Edit

Мордар - чорная краіна, якой Чорны Уладар Сауран правіў у Трэцяй эпохе. У Мордару многа тварэнняў Мелькара, уключаючы оркаў Мордара, якія з'яўляюцца тут і удзень, і ноччу. Фракцыя Мордар - самая злая фракцыя з усіх.

а:Мордар.jpg]] |Біомы=Мордар і яго суб-біомы, Дагорлад, Ніндальф, Эмін Муіл, Бурыя равніны, Нурн |Істоты=Чёрный урук (лучнік), Орк Мордара (лучнік, сапёр, [[Ваеначальнік Морд

Марэдайн Edit

Марэдайн - не самая вядомая фракцыя у Міжзем'е. Жывуць яны ў Дальнем Харадзе, ніколі не пакідаючы яго. Марэдайн - пляменны народ, выжываючы у адкрытой саванне. Яны пакланяюцца Вялікаму Льву. Іх главныя ворагі - таурэдайн, якіх Марэдайн называюць "людзьмі леса". Іменна Марэдайн укралі ў Таурэдайн Мумакаў, якіх потым прадавалі Бліжнім Харадрымам.

ы
•Следапыты поўначы
•Таурэдайн
•Фангорн
•Хоббіты
}}

Марэдайн Edit

{{Фракцыя |Назва Фракцыі=Марэдайн |Фота=Выява:Саванна.png |Біомы=Саванна Дальнего Харада|Істоты=Марэдайн (важак, [[Марэдайн-п

Сінія горы Edit

Сінія горы з'яўляюцца домам для гномаў Сініх гор, кузенаў гномаў жалезных халмоў. Як і ўсе іх родственнікі, Сінія гномы больш за ўсё любяць золата, таму часцей за ўсё працуюць у шахтах.

Лясное Каралеўства
•Кветларыэн
•Род Дурына
•Сінія горы
•Фангорн
•Хоббіты|ворагі= •Гондар
•Рэстанія
•Следапыты поўначы
•Таурэдайн }}

Сінія горы Edit

Следапыты поўначы Edit

Таурэдайн Edit

{{Фракцыя |Назва Фракцыі=Таурэдайн |Фота=Таурэдайн |Біомы=Джунглі Дальнего Харада |

Фангорн Edit

Нішто не паказвае больш сілу прыроды, чым фракцыя Фангорн, якая у першую чаргу состоіт з энтаў і іх младшых родственнікаў - гворнаў. Яны, ізаліраваліся ат войн Міжзем'я, але свой дом будуць бараніць да апошняй каплі крові. Іменна з іх Мелькар вывеў троляў.

Хобіты (незавершана) Edit

Хобіты - самая мірная фракцыя у модзе. Гэта адзіная фракцыя, у якой няма салдат (ёсць шырыфы, яны замяняюць міліцыю) і ўсе мобы (акрамя шырыфаў) мірныя.

{{адносіны добрыя= нейтральныя= дрэнныя= }}