FANDOM

1. Beta 29 - Рун (1 красавіка 2016) Edit

12321373 1065762246795478 2912971297762383853 n

Істэрлінгі!

І прыйшоў час для новага абнаўлення! Public Beta 28 займае занадта шмат часу, таму мы вырашылі адразу перайсці да публічнай бэта-версіі 29: істэрлінгі!

Гэта абнаўленне факусуецца на вастаках і землях Рун. Мы ведаем, што ўтрыманне абнаўлення было значна разгаданы многімі з вас вельмі даўно, так што ваша чаканне скончылася, нарэшце! Вы можаце паехаць у Рун, стаць саюзнікам з вастаками, крафціць іх даспехі і зброю, наняць іх воінаў - або змагацца за свабодныя народы і забіць усіх істэрлінгаў, якіх вы бачыце. (асцярожна, іх там можа быць шмат.) І, як заўсёды, ёсць вельмі шмат новых магчымасцяў, змяненняў і удасканаленняў, якія вы адразу заўважыце.

Вы можаце загрузіць гэта абнаўленне тут (Minecraft 1.7.10).

2. Хобіты: Edit

1 красавіка ўсе хобіты становяцца ростам з троляў.

3. Гномы: Edit

1 красавіка ўсе гномы ходзяць уверх нагамі.

4. Фракцыі: Edit

Толькі дзве: Yes Scotland і No Scotland.

5. Шрэк, Асёл і Кот: Edit

1 красавіка 2014 года Меванс перадумаў рабіць мод Уладар Кольцаў і вырашыў перарабіць яго ў мод Шрэк. З таго часу ў Мёртвых Балотах расце вялізны дуб, унутры - дом, дзе яны і жывуць. У кожнага 1000000 здароўя, усе - мірныя мобы.

6. Варги: Edit

1 красавіка варги ходзяць на адной лапе, крыва размешчаны ў прасторы.

7. Оркі: Edit

1 красавіка оркі-наезнікі сядзяць на варгах роўна, але т. к. варги размяшчаюцца ў прасторы крыва, то оркі сядзяць на паветры.