FANDOM

MusicPacks

Музычныя пакеты з'яўляюцца асаблівасцю, якая дазваляе гульцам мець прайграванне музыкі ў пэўных біомах. Можна паказаць трэкі, якія будуць гуляць у Хабітаніі, трэкі для Гондара, Мордора, і ўсюды. Вы таксама можаце дадаць меню музыкі. Музычныя пакеты былі дададзены ў Beta 30.

Гэта ZIP-файл, з папкамі і гукавымі файламі ўнутры. Такім чынам, яны падобныя на рэсурс пакеты; аднак, замест таго, каб замяніць музыку ў гульні, яны дадаюць вашу уласную. Самая важная частка музычнага пакета, аднак, файл "music.json". Гэта файл у фармаце JSON (напрыклад, тыя, якія выкарыстоўваюцца ў пакетах рэсурсаў, а таксама мностве іншых рэчаў), у якім вы будзеце вызначаць трэкі, рэгіёны, у якіх яны гуляюць у, і іншыя ўласцівасці.

Усталёўка пакетаў: Edit

Усё, што вам трэба зрабіць, гэта перацягнуць файл зіп ў папку "lotrmusic" у межах .minecraft.

Стварэнне пакетаў: Edit

Першы крок, каб сабраць усю сваю музыку і канвертаваць яе ў фармат .ogg. Гэта досыць проста (хоць гэта можа заняць некаторы час!) Затым, вы павінны стварыць файл music.json. Гэтага павінна быць дастаткова лёгка, калі вы ведаеце, як фармат JSON.

Файл структураваны ў выглядзе спісу музычных кампазіцый. Кожны трэк мае "імя", "назву" і спіс "аўтараў". Гэта асноўны матэрыял. Акрамя таго, для кожнага трэка ў вас ёсць спіс «рэгіёнаў», у якім ён можа гуляць (прыкладна адпаведных вялікіх груп біомаў, і ў галоўным меню).

Пасля гэтага вы можаце пайсці далей, калі вы хочаце паказаць "субрэгіён" для кожнага рэгіёну (напрыклад, вотчыны з Гондара), "катэгорыі" (у цяперашні час "дзень", "ноч", і "пячоры"), і "вага" (каб зрабіць некаторыя трэкі больш галоўнымі) - тым не менш, яны з'яўляюцца неабавязковымі.

Калі вы не ведаеце JSON: Edit

Ranger Malvegil зрабіў генератар JSON, які павінен спрасціць стварэнне музычных пакетаў для тых, хто не ведае, код .json.