FANDOM

"Гандаль" - гэта асаблівасць мода, які дазваляе купляць і прадаваць рэчы ў гандляроў, выкарыстоўваючы срэбраныя манеты у якасці універсальнай валюты. Кожны тып гандляра купляе і прадае розныя прадметы, і ў пэўных умовах залежыць ад гандляра. Ваш расклад з фракцыей гандляра павінен быць ніжэй 0.

Але помніце, што ў кожнага гандляра цэны могут быць розныя на адзін і той жа прадмет, таму калі вы бачыце некалькіх гандляроў, паглядзіце цэны у абодвух.

Звярніце ўвагу, што калі вы празмерна гандляеце з адным гандляром, здзелкі будуць часова недаступныя, і гэта адбудзецца хутчэй, калі вы гандлюеце каштоўнымі прадметамі. Заблакаваныя таргі зноў адкрыюцца праз некаторы час. Гэтая функцыя была дададзеная ў бета 24, каб прадухіліць выкарыстанне гандлёвай сістэмы.

Зарабіўшы 1000 манет ад адной здзелкі, гулец зарабляе дасягненне занадта багаты.

Гандаль

Для гандлю, пстрыкніце правай кнопкай мышы Гандляра, і гандлёвая экране будзе адлюстроўвацца.

Па стане на бета 22, нандляры таксама мяняюць манеты.

КупляEdit

Элементы ў верхняй частцы экрана ўяўляюць сабой элементы, Гандляр павінен прапанаваць вам, у абмен на цану, паказаную ўнізе. Гэтыя кошты могуць адрознівацца паміж рознымі гандлярамі. Каб купіць тавар, проста націсніце і перацягнуць яго ў ваш інвентар, калі ў вас ёсць патрэбную колькасць манет, каб купіць яго. Звярніце ўвагу, што ў выпадку пункт стакі, якія змяшчаюць некалькі прадметаў для продажу, цана паказаў, што за ўвесь стак. (Напрыклад: гандляр, паказаны вышэй, за пяць манет купіў бы ўсе восем частак pipeweed.)

Гандляры не працуюць на складзе, так што вы можаце купіць больш аднаго элемента адразу ж пасля першай пакупкі. Вы нават можаце заціснуць Shift і націснуць на пункт, каб купіць столькі, колькі магчыма з дапамогай манет у вас ёсць, але будзьце асцярожныя,каб не патраціць адразу ўсё.

ПродажEdit

Сярэднія дзевяць слотаў ў гандлёвы інвентар для продажу тавараў для Гандляра адлюстроўваюць тавары і іх цэны (калі яны не ўлезлі, навядзіце мыш на пытальнік).

Ну і ніжэйшыя дзевяць слотаў змесцяць тое, што вы прадаеце гандляру.

Звярніце ўвагу, што тавары, якія вы прапануеце, усё-ткі вашы, пакуль вы не націснеце кнопку "прадаць", так што вы можаце ўзяць іх з слотаў, калі вы перадумаеце.

Калі агульная сума вашых прададзеных тавараў на суму больш за 1000 манет, вы будзеце зарабляць сабе дасягненне "'"занадта багаты""'.

Абмен манетEdit

Абмен грашмі.png З бета 22, усе Гандляры маюць магчымасць абмяняць манеты. Ёсць манеты з наміналамі 1, 10 і 100 у модзе. Абярыце "абмен манет" з меню Гандляраў. Пакласці манеты, якія вы хочаце абмяняць у сярэдні слот. З бета 29 вы спачатку павінны націснуць на стрэлку налева або направа інтэрфейсу для таго, каб атрымаць свае манеты зменены. Цяпер вы можаце захапіць абмяняць манеты з левага або правага слота. Змяненне застаецца ў сярэдні слот.

У прыкладзе, ёсць 24 манеты (10) у сярэдні слот, варта 240. Вы можаце

  • Вазьміце 2 манеты (100) з правай шчыліны, пакінуўшы 4 манеты (10) у сярэдзіне (2*100 + 4*10 = 240)
  • Вазьміце 24 манеты (10) з сярэдзіны гнязда, адмена абмену (24*10 = 240)
  • Ўзяць 60 манет (1) з левага слота, пакінуўшы 18 манет (10) у сярэдзіне (60*1 + 18*10 = 240)

Заўвага: нельга змяняць больш чым на адзін поўны стак адразу.

Заўвага: калі вы купляеце што-то і няма дробных манет, грошы будуць аўтаматычна зменены па меры неабходнасці.

ГандлярыEdit

Тыпы элементаў Гандляраў, якія ў цяперашні час можна знайсці ў Міжзем'е ў алфавітным парадку:

(тут няма гандляроў салдатамі)

ДобраEdit

  • Каваль Дэйл
  • Каваль Гондара
  • Каваль Рэстаніі
  • Гандляр Сініх Гор*
  • Сінегорскі шахцёр
  • Сінегорскі каваль
  • Дэйлскі булачнік
  • Дэйлскі купец*
  • Вінароб дарвініона
  • Купец дарвініона*
  • Гном-шахцёр
  • Гном-каваль
  • Галадрым-каваль
  • Галадрым-вандроўнік*
  • Высшы эльф-каваль
  • Хобіт бармэн
  • Хобіт фермер
  • Хобіт садоўнік
  • Гном-гандляр*
  • Рэстаніец бармэн
  • Таурэдайн-фермер
  • Таурэдайн-шаман
  • Лясны эльф-каваль

==ЗлоEdit

  • Дунландскі бармэн
  • Палу-троль смяцяр
  • Купец Бліэжняга Харад*
  • Марэдайн егер
  • Марэдайн будаўнік
  • Гандляр Бліжняга Харада
  • Урук-хай гандляр

Нейтральны Edit

  • Калектар*
  • Гэтыя гандляры-падарожнікі ў Міжзем'е. Чытайце старонку пра іх для палучэння больш інфармацыі.