FANDOM

Бочкі, дарэчы, і сапраўды ўжо стаялі радамі ў цэнтры пакоя, чакаючы, калі іх кінуць у раку. Некаторыя былі віннымі, і ад іх было не шмат карысці, так як іх нельга было адкрыць, выкарыстоўваць іх ім было нельга. Але сярод іх былі некалькі іншых, якія выкарыстоўваліся для перавозу розных матэрыялаў, алею, яблыкаў, і за ўсё што толькі можна, да царскага палаца.

––Хобіт, "У бочках з плену"

"'Бочкі"' - гэта блокі, якія выкарыстоўваюцца для варэння і захоўвання разнастайных напояў, як алкагольных, так і травяных настоек. Яны таксама могуць быць выкарыстаны, як лодка (гэта адсылка да "Хобіту").

Barrel

Піваварства: Edit

З абнаўлення "Public Beta 8" бочкі неабходныя, каб варыць напоі і мікстуры Міжзем'е. Для гэтага вам спатрэбіцца 3 вёдры вады і 6 іншых інгрэдыентаў; больш інфармацыі аб піваварстве вы можаце знайсці тут.

brewing recipe

Barrel

Water Bucket

Water Bucket

Water Bucket

16

Звярніце ўвагу, што калі вы зламаеце бочку падчас варэння, яна спыніцца, але прагрэс варэння не скінуць, і калі вы паставіце на яе, яна працягне варэнне.

Крафт: Edit

Бочкі могуць быць створаны на звычайным стале крафта з выкарыстаннем шасці драўляных дошак любога тыпу на верхняй і ніжняй радку, пустога вядра ў цэнтры, і двух жалезных зліткаў у двух пакінутых слота. |

Workbench GUI.png

Wheat

Wheat

Wheat

Wheat

Wheat

Wheat

Wheat

Wheat

Wheat

Barrel

16

Атрыманне: Edit

Бочкі таксама могуць быць знойдзеныя ў многіх будынках, пры гэтым захоўваючы ў сабе пэўны напой. Прыкладам гэтаму з'яўляецца кондарская крэпасць, у якой знаходзяцца бочкі з элем. Тым не менш, яны часцей сустракаюцца ў карчмах, і ў пачатку гульні першая карчма, якую вы знойдзеце, будзе таверна хобітаў.

Плаванне: Edit

Бочку можна паставіць на ваду, націснуўшы правую кнопку мышы па вадзе, трымаючы яе ў руцэ. На бочцы можна катацца, як на лодцы, але трохі павольней. Бочка не ламаецца, калі трапляе ў бераг, а калі зламаць яе рукой, яна выпадзе прадметам. Важна, што для таго, каб змясціць бочку як лодку, а не як блок, глыбіня вады, на якую вы націскаеце, павінна быць 2 або больш.

Калі вы пракоціцеся ў бочцы па рэках Апаганенага Чорналесся, вы атрымаеце дасягненне "У бочках з плену"