FANDOM

Гэта старонка змяшчае інфармацыю аб адміністрацыі, інфармацыю для новага адміністратара і рэкамендацыі па тым, як адміны павінны сябе паводзіць.

Спіс усіх адміністратараў:

(кожны адмін можа дадаць сабе апісанне)

Гл. яшчэ: Мадэратары

У цяперашні час, ёсць 3 адміністратара на Мод "Уладар Кольцаў" на Minecraft вікі:

Трор | Разгаворы | Уклад | Колькасць правак

Падгорны Кароль Трор, сын Дайна, сына Найна Эрэборскі - фанат сусвету Дж. Р. Р. Толкіна, стваральнік вікі і стваральнік дапрацовак. Ён спакойна адказвае на сотні нудных пытанняў ад гульцоў, нават на тыя пытанні, якія ёсць у FAQ. Можаце звяртацца да яго па-любому нагоды, ён заўсёды вам адкажа, і пастараецца вам дапамагчы. Таксама, гэта не стваральнік мода, не прасіце яго дадаць Гэндальфа у гульню! У адрозненне ад Адунахора, ён спачатку праводзіць бяседы, а не адразу блакіруе.

Tar-Adunahor | Разгаворы | Уклад | Колькасць правак

Тар-Адунахор - троль рускай вікі і адміністратар нашай вікі. Не выводзьце яго з сябе, бо ён вельмі любіць блакіраваць!

Што могуць адміністратары:

Aдмін можа зрабіць рэчы, якія звычайныя удзельнікі не могуць. Менавіта таму яны - адміністратары. Вось - спіс рэчаў, якія толькі адміны могуць зрабіць:

  • Перайменаванне старонак
  • Удаленне старонак
  • Блакіроўка
  • Абарона старонак
  • Праўкі абароненых старонак
  • Упраўленне асаблівасцямі wiki (як значкі ці каментарыі)
  • Правіць або выдаляць любы каментарый, блог, тэму форуму, або старонку удзельніка
  • Змяненне праэкта (CSS і wiki тэма) і структура меню wiki

Адказнасць кіраўніцтва:

Быць адміністратарам не толькі прывілей, але таксама і адказнасць. Галоўная задача адміністратараў складаецца ў тым, каб пераканацца, што wiki развіваецца як пакладзена. Галоўныя задачы адміністрацыі:

  • Неабходна змяняць назву старонак, калі яны не адпавядаюць зместу, а таксама выдаляць старонкі, якія ніхто наогул не можа зрабіць.
  • Наглядаць за чатам, караючы дрэнна сябе вядучых сябе карыстальнікаў.
  • Выдаленне няправільнай або бескарыснай інфармацыі адносна на старонак і ў канчатковым рахунку забараненне гэта рабіць вінаватаму удзельніку.
  • Дапамагаць удзельнікам з рэдагаваннем старонак, ствараць подпісы, wiki кадаванне, і г.д.

Карысныя веды для кіраўніцтва:

  • Editcount- для назірання за актывам Вікі, пошук працаздольных удзельнікаў
  • contributions- паказвае ўклады удзельеіка
  • Listfiles- паказвае спіс файлаў, якія удзельнік загрузіў
  • Log- паказвае спіс, у якім знаходзіцца удзельнік, перайменаваны, перамешчаны, ці выдалены
  • Log/block- паказвае ліст блакіровак.