FANDOM

Вы толькі што прайшлі праз Кальцавы партал ў Міжзем'е і не ведаеце, як паступіць? Вось некалькі саветаў, якія могуць дапамагчы захаваць вам жыццё.

Звярніце ўвагу, што некаторыя раздзелы тактыкі старонкі тычацца і прапануюцца адным карыстачом, у прыватнасці, пэўныя стылі геймплэя, якія прыдумалі адным карыстальнікам. Калі вам не падабаецца нейкі аспект аднаго стыль гульні, проста дадайце падраздзел з рознымі правіламі.

Пычытайце: Edit

Гэтая Wiki змяшчае інфармацыю, якая адносіцца да амаль кожнага аспекту мода "Уладар кольцаў". Ніжэй некаторыя з асноўных, якія новыя гульцы абавязкова павінны прачытаць і ссылкі на некаторыя старонкі з болей падробнай інфармацыяй.

Як заўсёды, Wiki аўтары і адміністратары будуць рады адказаць на любыя пытанні, але спачатку абавязкова прачытайце Пытанні!

Калі ў вас ёсць прапанова для мода, не саромейцеся, каб даць яго адмінам на форуме англійскай вікі.

Калі вы не ведаеце, якую фракцыю выбраць, пачытайце тут.

Што тычыцца да механікі гульні Edit

Banners3D

Што тычыцца да блокаў і рэчаў: Edit

Balrog

Што тычыцца да істот: Edit

Падказка: Далёкі Харад з'яўляецца домам для многіх экзатычных істот, якія не могуць быць знойдзены нідзе ў Міжзем'е. Будзьце асцярожныя, некаторыя з іх вельмі галодныя!

Для атрымання інфармацыі аб тым, як лепш змагацца з кожным з гэтых мобаў, глядзіце тут.
Elfhouse

Што тычыцца да будынкаў: Edit

  • Вежа Ангмара - Руіны зла
  • Вежа Дол-Гулдура - Яго знешнасць дастаткова грозны
  • Дунландскае гарадзішча- Dunlending цьвярдыні

Ёсць шмат больш згенераваных будынкаў ў модзе; см тут для больш поўнага спісу.

Рэчы, якіх варта пазбягаць: Edit

Магчымая смерць Edit

Не забивайце Хобітаў пры першым ўваходзе ў Хабітанію Edit

Калі вы плануеце быць злым гульцом, вам будзе думацца, што забойства хобітаў дасць вам рэпутацыю Гундабада. Гэта сапраўды так, але шыррыфы не спяць. 30 шыррыфаў могуць забіць Алаг-Хая, а вас стопрацэнтна. А калі і не заб'юць, то калі вы выйдзеце у Эрыадор, там будуць Следапыты Поўначы, у якіх вы забойствам хобітаў зарабілі дрэнную рэпутацыю. Сумняваюся, што вы доўга пражывёце.

Не сячыце дрэвы у Фангорне ці Старым Лесе Edit

Dark huorn

Энты і гворны вельмі любяць сваіх сяброў-дрэў, таму будуць забіваць гожнага ворага іх дрэў. Рубіце дрэвы у другім лесе, бо у Фангорне вы за гэта заплаціце дорага.

Не ўваходзіце ў новы біом непадрыхтаваным Edit

Нельга мець добрую рэпутацыю ў усіх, таму хоць некалькі біомаў будуць для вас варожымі. Канечне, у такіх біомах, як Хабітанія, хэта не страшна, але яшчэ ёсць хуткія рэстанійцы, адважныя урук-хаі, разбуральныя алаг-хаі, меткія гномы-тапаракідальшчыкі...

Не выкарыстоўвайце няправільную зброю ў баі Edit

LotR Mod дадае Баявая сістэма з Minecraft 1.9. Уся зброя блізкага бою мае розны ахоп, хуткасць і страты атакі. Спам-пстрычка не будзе працаваць, так як кожная зброя можа быць павернуты толькі абмежаваную колькасць разоў у секунду. Лукі таксама страляюць на розную даўжыню і з росная сілай. Арбалеты страляюць адразу, але іх трэба зараджаць.

Не спрабуйце змагацца без зброі Edit

Нават калі вы эксперт воін у ванілі Minecraft, здольныя выжываць у рэжыме Hardcore без броні наогул, не спрабуйце быць без зброі ў Міжзем'е . Амаль усе істоты ужо носяць зброю, і валодаюць жорсткім зброяй, якая здольна прычыніць сур'ёзныя пашкоджанні, нават праз браню. Нават найлягчэйшыя Гундабадскі Орк і Гундабадскі Орк-лучнік вельмі складней за зобі і шкілета. А яшчэ ёсць Хуткія рэстанійцы, моцныя Урук-Хаі, разбуральныя Алаг-Хаі, меткія гномы-тапаракідальшчыкі...

Не ўваходзіце ў Каралеўства Лясных Эльфаў Edit

У якасці заўвагі, Лясныя Эльфы, у прыватнасці, з падазрэннем ставяцца да народнай, і могуць напасці на вас, нават калі ваш рэпутацыя ў ніх да +50. Забейце некалькт павукоў, і яны павераць вам.

Нельга так проста ўзяць і увайсці у Мордар Edit

Mordor

Пры першым ўваходзе ў Міжзем'е, не ідзіце у Мордар злёгку. Гэта бясплодная пустка кішыць оркамі, і любы добры ці яшчэ не дастаткова злы (ніжэй + 50 выраўноўвання Мордора) Гулец, які ходзіць туды без прыдатнай броні, верагодна, сустрэе жудасную смерць. Калі вы знаходзіцеся ў заходняй палове Мордора, ідзіце галавой на захад, у бок Итыліі. Калі вы знаходзіцеся ва ўсходняй палове Мордора, ісці на ўсход (Рун). Тым не менш, спрабуйце пазбегнуць збірацца на паўночны захад ці ў любым паўднёвым напрамку! Пераход на паўночны захад будзе праходзіць праз Дагарлад, а потым праз Бурыя Раўніны - шырокія раёны з невялікай колькасцю ежы і некалькімі жывымі дрвамі. Адпраўленне ў паўднёвым кірунку, верагодна, направіць вас у пустыню, ці ў Нан Унгол, дзе жывуць галодныя, вялікія павукі. Вельмі галодныя і вельмі вялікія павукі.

Не ўваходзіце ў Фарадвайт або Бліжні Харад, не будучы падрыхтаваным Edit

Біом Фородвайт замарожвае холадам, у той час як Каля Харады абпальвае гарачым! І прымусіць вас браць пашкоджанне перыядычна. Ёсць некалькі спосабаў, каб пазбегнуць гэтага. У фородвайце, вы можаце альбо стаяць побач з крыніцай святла (факел, печы і г.д.) або насіць браню з меху варга. У Бліжнім Харадзе, лепш трымацца далей ад сонца або насіць робы, дададзеная ў Public Beta 24. Гэта азначае стаяць ў цяні і / або падарожнічаць па начах, але сцеражыцеся скарпіёнаў, калі вы хочаце падарожнічаць ў начны час. Тым не менш, абодва месцы з'яўляюцца добрым месцам, каб пабудаваць базу.

Не забівайце коней у Рэстаніі Edit

Калі ты ўжо не ведаеце, Эорлінгі даволі любяць сваіх коней. Забойства аднаго ў поле зроку ўласцівасці рэстанійцаў вызаве іхні гнеў на вас. Не самая лепшая ідэя. Калі ў вас ёсць патрэба скуры, забівайце кароў замест гэтага.

Не ідзіце ў Утумна, не будучы падрыхтаваным Edit

Torch Utumo
Utumno Orc Fire Level

Утумна - іншае вымярэнне, у якое можна трапіць з Руін у Фарадвайце. Калі вы не вельмі дасведчаны і добра падрыхтаваны гулец, не думаю, што вы тут выжывіце.

Як толькі вы ўваходзіце ў Утумна, вам трэба будзе вытрымаць усе тры ўзроўню (лёд, абсідыян, і агонь), перш чым можна знайсці Пліту Мелькара, актываваць гэта (забіць у радыусе 5 ад яе 15 ворагаў), і бяспечна вярнуцца ў Міжзем'е. Самыя гнюсныя і цёмныя істоты жывуць тут, у тым ліку Утумненскія оркі, Варг Утумна з Тролем Утумна, Зактаваныя Эльфы, і нават Барлагі, дэманы агню. Гэтыя істоты заўсёды будуць вашымі ворагамі, бо гэта немагчыма, каб атрымаць добрую рэпутацыю ў Утумна.

І на вяршыні ўсяго гэтага, усе месца, па сутнасці, лабірынт у цемры; гульцу неабходна будзе знайсці лесвіцу, якая прывядзе яко уніз кожны пласт, ці іншым чынам выкарыстаць ключы скакаць ўніз праз узровень. Сцены спецыяльных цаглін Утумно не могуць быць здабытыя з любым інструментам, за выключэннем кіркі Утумна. Нават не думайце аб прыцягненні факелаў; святло не рухаецца далёка ў Утумна.

Не спрабуйце спаць у Утумна Edit

У выпадку, калі вы думалі, што Утумна - добрае месца, каб паспаць, то лепш не спіце: будзе моцны выбух, як у ванільным майнкрафтавым Пекле.

Не спрабуйце забіць варга бамбардзіра у бліжнім баю Edit

Калі вы думаеце, што забойства Крыпера у звычайным Minecraft занадта лёгкае, пачакайце, пакуль не з'явіцца новы "Крыпер", што гэты мод можа прапанаваць. Варг-бамбардзір, біч кожнага добрага гульца, мае 18-40 здароўя, можа працаваць хутчэй, чым вы, і аснашчаны патройны сілай оркавай бомба, якая заб'е вас незалежна ад таго, браню вы носіце ці не, і, верагодна, ваша войска таксама.

Не забудзьцеся паставіць браню на вашага каня Edit

Многія з ворагаў у LotR Mod маюць высокае здароўе і сілу атакі. А калі іх многа, тады лепш уцячы.

Затрачаныя рэсурсы і час Edit

Не спрабуйце пабудаваць іншае кальцо-партал Edit

2014-07-14 21.39.15

Адзінае кальцо-партал, які вы павінны пабудаваць гэта той, які прывёў вас у Міжзем'е, у першую чаргу. Але другога быць не можа, кальцо проста згарыць у вогнішчы! Зберажыце 8 самародкаў золата дзеля чаго-небудзь іншага!

Не шукайце Рэдстоўн ці Алмазы Edit

Редстоун і Алмазы былі выдалены з вымярэння Міжзем'е. Не марнуйце гадзін у пошуках руд, якія не існуюць! Калі іх адсутнасць проста не можа быць памяркоўна, планўйце паездку ў Overworld. Калі вы хочаце, каб здабываць абсідыян, разгледзець магчымасць атрымання гном'іх кіркаў.

Не выкарыстоўвайце зброю далёкага бою для баявой пяхоты Edit

Ёсць шмат розных відаў зброі далёкага бою, дададзеных LotR Mod, з рознымі характарыстыкамі, але ўсе яны маюць адну агульную рысу; яны патрабуюць боепрыпасаў, няхай гэта будзе стрэлкі, балты, дроцікі або галька. Большасць ворагаў, з якімі вы будзеце змагацца ў модзе, маюць шмат здароўя і / або ачкоў броні, нароўні з годнай сілай атакі. Хоць гэта можа здацца, як добрая ідэя, каб выкарыстоўваць зброю далёкага бою, каб мець справу з кучай гондарскіх салдат, гэта не так. Лук пашкодзіць каля 9,5 HP за адзін стрэл, а гондарскі салдат мае 20 HP, нароўні з 15 ачкоў броні, тады вы будзеце мець справу толькі ~ 4 HP за стрэл, а гэта азначае, што забіць аднаго салдата Гондара зойме пяць стрэлкі. Гэта азначае, што стэк стрэлак будзе забіваць толькі 12 або каля таго салдат, таму выкарыстоўвайце меч і г. д. А стрэлы спанадабяцца потым, з бамбардзірамі.

Не шукайце сядло Edit

Цяпер сядло магчыма зрабіць на варштаце

Выкарыстанне бронзы Edit

З даданнем новага сплаву бронза ў Міжзем'е, гулец можа скараціць выкарыстанне жалеза. Па-першае, вы можаце забыцца пра тое, што бронзавыя кіркі можа здабываць усё тыя ж руды, як жалеза. Але навошта выкарыстоўваць свае з цяжкасцю заробленае жалеза для здабычы карысных выкапняў? Ён мае і іншыя важныя віды выкарыстання, такія як зброя. Заўсёды ідзіце у шахту з бронзавай кіркой, а у лес - с бронзавым тапаром.

Ня марнуйце гадзіны каб хадзіць пехам Edit

Калі вы плануеце паехаць у далёкае месца, не турбуйцеся хадзіць туды, калі гэта не з'яўляецца часткай прыгод. Калі вы хочаце быць там хутчэй, катайцеся на канях, варгах, павуках, насарогах, кабанах і. г. д.

P.S. Кабанам не патрэбна вудзіла з морквай, каб ездзіць.

Не марнуйце грошы на купленне рэчаў, якія вы можаце стварыць самастойна Edit

Сярэбраныя манеты каштоўныя. Яны добрыя для гандлю з гульцамі на серверы, і гандлю з істотамі, і найму арміі. Падумайце аб срэбных манетах у модзе, як аб грошах у рэальным жыцці. Калі вам патрэбен новы шлем гномаў, і ёсць усе неабходныя матэрыялы, каб зрабіць яго дома, і дом не занадта далёка, не залянуйцеся ісці дамоў.

Не выкідвайце варожае барахло Edit

Амаль усё барахло з забітых ворагаў можна прадаць ці выкарыстаць. Напрыклад, косці можна ператварыць у костную муку, а потым прадаць Скупшчыку барахла.

Стварэнне базы: Edit

Не будуйце ў варожым біоме Edit

Асабліва важнае ў мультыплэеры, гэтае правіла нялёгкая задача. Калі вы будуеце ў варожым біоме, вы будзеце не ў стане выйсці з вашай базы без неабходнасці пастаянна падвяргаецца нападу праціўніка, і вы, верагодна, палучыце шмат праблем, стварэнне базы, у першую чаргу.

Не выкарыстоўвайце занадта шмат дрэва Edit

Дрэва можа выглядаць прыгожа, але яно вельмі гаручае, і не такое выбухаўстойлівая. Оркавыя бомбы, могуць нанесці вялікую шкоду любой драўлянай аснове ў адно імгненне.

Не будуйце базу занадта блізка да кагосьці іншага Edit

Зямля Міжзем'я вялікая, нават у маштабе 1:20, якая выкарыстоўваецца ў гэтым модзе. Там дастаткова месца для ўсіх, на ўсіх шматкарыстальніцкіх серверах.

Словы Мудрасці: Edit

Сабраць усе варштаты: Edit

Новыя варштаты ў модзе дазваляюць зрабіць мацней, чым у сярэднім зброю і даспехі, унікальныя для кожнай фракцыі, так што вам не перашкаджала б сабраць усе тыя даступныя вам (вам трэба, па меншай меры +1 рэпутацыі для канкрэтнай фракцыі для выкарыстоўвання іх варштата).

Пашукаць рэчы у норах хобітаў: Edit

HobbitHoleB28

Па стане на 13 Beta, ваш кальцавы партал заўсёды адпраўляе вас у Хабітанію. Без сумневу, калі вы ўваходзіце Міжзем'е, вы не ўбачыце шмат, шмат Хобітскіх нор, якія былі раскіданыя па зямлі. Сундукі ў гэтых структурах трымаюць амаль усё, што вам можа спатрэбіцца ў пачатку вашай прыгоды, напрыклад кнігі (часам зачараваныя), бутэлькі, кружкі, а таксама шмат і шмат ежы (нядзіўны, так як Хобіт есць возем разоў у дзень, прам як наш Галоўны Адміністратар). Ходзяць чуткі, што ў багатых хобітаў пад кавром у зале ёсць сундук. У багатым доме залатыя люстры, каменныя кірпічы.

Асада крэпасці Edit

  • скора

Ворагі (за выключэннем павукоў і варгаў) могуць адкрыць дзверы Edit

У адрозненне ад ванілі Minecraftвораг будзе проста адкрываць дзверы і ісці прама да вас. Тое ж самае можа адбыцца, калі вы не ставіце жалезныя краты або аконных шыбаў у акно, каб было святло. Калі вы паставілі шклянку або жалезныя краты ў вас усё роўна святло, але ворагі не могуць вас бачыць. Яны таксама не могуць адкрываць жалезныя дзверы, ні прайсці праз сцены (акрамя бамбардзіра, які проста ўзарве вашы дзверы, а яшчэ і разнясе паўдома).

Атрымаць як мага больш, наколькі гэта магчыма рэпутацыі Edit

Alignment bar

Калі вы знайшлі фракцыю, якая вам падабаецца, паспрабуйце атрымаць як мага больш рэпутацыі з гэтай канкрэтнай фракцыі, як вы магчыма. Для таго , каб выкарыстоўваць іх варштаты і не падвяргацца нападу гэтай фракцыі. Атрымліваючы шмат рэпутацыі з пэўнай фракцыяй дае шэраг іншых пераваг; яна дазваляе таргаваць з некаторымі істотамі і наймаць салдат. Атрыманне вышэйшай рэпутацыі зробіць наём адзінак лепш, таксама, так што ўзгадніце! Канчатковае перавага атрымлівае шмат выраўноўвання з гэтай фракцыі з'яўляецца магчымасць атрымаць шчыт для той фракцыі, які, на жаль, не дае ніякіх бонусаў абароны, але, я упэўнены, выглядае крута!

З даданнем заданняў,зарабленне рэпутацыі не было прасцей. Калі вы хочаце шмат рэпутацыі з фракцыяй, пераканайцеся, што ваш расклад з гэтай фракцыяй 0 або вышэй, а затым пашукайце істоту са знакам "!" над галавой . Абавязкова бярыце заданне! Напрыклад, калі Гондарскі салдат просіць вас забіць оркаў Мордора, заўсёды бярыце квест, нават ён кажа вам, каб забіць 100 варожых юнітаў. Паспрабуйце атрымаць пяць заданняў на забойства оркаў Мордара, а затым ісці наперад і пачаць атакаваць варожых юнітаў. Пасля таго, як вы дасягнулі квоты з адным з заданняў, вярніцеся да істоты, якая прапанавала вам заданне, і пстрыкніце правай кнопкай мышы яго. Ён прапануе вам Рэпутацыю і срэбранікі (за іх можна наймаць салдат і таргаваць). Вы можаце пстрыкнуць правай кнопкай мышы на яго ў другі раз і папрасіць у яго яшчэ аднаго задання, або папрасіць іншага салдата. Выкарыстоўваючы гэты метад, вы можаце забіць 100 оркаў, і палучыць рэпутацыю у пяці істот.

Звярніце ўвагу, што за кожнага ворага, што істота просіць вас забіць, вы атрымаеце адну кропку рэпутацыі і сярэбраную манету. Напрыклад, калі Урук-Хай хоча, каб вы забілі 24 Рэстанійца, ён дасць вам 24 рэпутацыі Ізенгард і 24 срэбных манет у якасці ўзнагароды.

Розныя стылі гульні: Edit

Вось некаторыя розныя спосабы гульнявой вопыт у Міжзем'е. Гэты падзел будзе ўключаць у сябе парады аб тым, як рабіць такія рэчы, як гуляць качавы гульню, выкарыстоўваючы Уладар Кольцаў Mod, а таксама інструкцыі для некаторых новых магчымасцяў геймплэя, якія адкрылі новыя гульнявыя механікі Міжзем'е.

Сабірацель дасягненняў Edit

Achievements

Гэты стыль кажа сам за сябе. У прынцыпе, мэта складаецца ў тым, каб паспрабаваць сабраць як мага больш дасягненняў, як вы можаце, не ідучы ў творчым рэжыме. Добры спосаб для дасягнення гэтай мэты павінен пайсці у адзін біом і зарабіць усе яго дасягненні.

Каб убачыць спіс усіх дасягненняў, паглядзіце сюды.

Качэўнік Edit

Гэта стыль геймплэя ў ванілі, але ёсць некалькі рэчаў, каб памятаць пры спробе яго ў Міжзем'е. Калі вы збіраецеся гуляць качавой гульнёй у Міжзем'е, гэта магло б быць лепш, каб пачаць гульню ў творчым рэжыме. Гэта так што вы можаце зрабіць партал з квадрата без таго, каб знайсці золата. Хоць, пасля Бета 25 вы можаце сразу з'явіцца у Міжзем'е.

Калі вы хочаце крыху больш лёгкага гульнявага вопыту, пачніце ў простым міру і зрабіце кальцавы партал, як звычайна. Да таго часу, як вы апрацавалі залатое кольца вы, верагодна, здабылі досыць жалеза, каб зрабіць зброю, і вам будзе лягчэй у Міжзем'е.

Пасля таго, як вы паявіцесь ў Міжзем'е, проста выбрірайце кірунак і пачынайце хадзіць (паспрабуйце ісці на ўсход, як Більба). Вялікая розніца паміж гульнёй ў Міжзем'е і геймплэй ў ванілі заключаецца ў наступным: вы больш не імкнецца перамагчы эндер дракона. Вы можаце падарожнічаць, выконваць заданні або наймаць войска і ісці ваяваць.

Берсерк Edit

Каб гуляць у гэтым стылі, вы проста забівайце кожнаую істоту якую вы бачыце, добрую ці злую.У ўсіх фракцый вы заробіце дрэнную рэпутацыю і будзіце гуляць як у хардкоры.

Варвар Edit

Для гэтага тыпу гульні вы можаце далучыцца да даволі трывалай фракцыі Дунланд, Рудаур ці Следапыты Поўначы) і падтрымліваць іх ці вы можаце пайсці ў адзіночку. У асноўным тое, што вы робіце, гэта наняць войскі, пайсці да мірнага біома, як Хабітанія, усё зруйнаваць, узарваць, спаліць, усіх забіць і разграбіць увесь скарб.

Палкаводзец Edit

Hire

У гэтым стылі гульні, вы скарыстацца многія новыя механікі ў модзе, асабліва вось гэты: рэпутацыю і найм. Ёсць некалькі розных спосабаў гуляць у гэтым стыле, але мэта адна і тая ж: забіць як мага больш ворагаў, руінаванне структур і забіранне іх багацця! У гэтым стыле не будзе шахт і гандлёвасць, але, безумоўна, будзе шмат барацьбы, так што вы можаце паспрабаваць падлічыць колькасць забітых сабой ворагаў , як Легалас і Гімлі.

Шахцёр і збіральнік Edit

Гэтая форма гульні ўключае збор відаў раслін, жывёл, пасяліўшыся у адным месцы, і ў асноўным працягвае звычайнае Minecraft існаванне. У гэтым тыпе існавання новыя блокі, вузлы і механікі не павінны прымацца пад увагу, напрыклад, будаўніцтва замка з Гондарскай цэглы і др. Гэта проста звычайны майнкрафт.

Экспларацыя Edit

Гэты тып геймплэя падобны на качавы, але вам трэба пасеціць усё Міжзем'е, пастроіць базы, насяліць іх, падарожнічаць з Галоўнай базы кудысьці і вяртацца.